CRM Group branding

merkidentiteit

In het traject merkidentiteit gaan we samen op zoek naar de ware identiteit van uw bedrijf. Doorheen een aantal sessies staan we stil bij kracht van je communicatie. We bepalen wat echt van belang is en bouwen daaruit aan jouw visuele uitstraling en imago. Het vormt de basis en de kern van onze marketing.

In de eerste sessies gaan we bijvoorbeeld op zoek naar je kernwaardes. Die vertellen veel over de werking van je organisatie en waarvoor die staat. Maar ze leiden ons ook naar de doelgroep die we willen aantrekken. We achterhalen samen met u uw brand archetype. Wat is uw drive? Waarom doet u wat u
doet? Ieder bedrijf communiceert vanuit een brand archetype, sommigen bewust, anderen onbewust.

In een andere sessie gaan we op zoek naar uw troeven? Op welke manier kan je je doelgroep bereiken en waarin kan jij voor hen het verschil maken? Zo komen we te weten waarop we moeten inspelen in onze communicatie. Welke communicatiestijl en beeldmateriaal passen bij uw bedrijf? Op welke manier kunnen we je ideale klanten aanspreken.

Doorheen het traject ontwikkelen we zo stap voor stap jouw huisstijl. Welke kleuren, logo’s foto’s en slogans passen echt bij jou?
We ontwerpen je naamkaartjes, briefpapier, enveloppes, en voorzien je zelfs van een grafisch ontwerp voor uw website.

Alles wordt samengevat in een moodboard en huisstijlhandboek, waarin we jouw persoonlijke tips, “do’s en don’ts” beschrijven.
Dit naslagwerk wordt je leidraad en geheugensteun en kan ook gebruikt worden om jullie om medewerkers, partners en andere contactpersonen toe te lichten over hoe jouw bedrijf communiceert.

alle diensten